Lesara

Hjælp: Få svar på dine spørgsmål

Hvad siger Lesaras kunder om deres shopping oplevelse?
Forsendelse
Hvem er Lesaras leveringspartner?

Kan jeg få min forsendelse leveret til et posthus/en pakkeboks?

Ja det er muligt at vælge posthus/pakkeboks fremfor levering til adressen.
Hvor er min pakke? Hvor meget koster levering? Hvor sender Lesara til? Hvor lang tid tager levering?
Returnering og refundering
Hvad er returneringsomkostningerne? Hvornår begynder min ret til returnering? Hvordan sender jeg produkter tilbage? Hvor lang tid tager refundering? Er refundering til en anden betalingsmetode mulig?
Betalingsmetoder
Kan jeg se et overblik over de betalingsmetoder, som jeg kan benytte hos Lesara?
Lesara Voucher
Hvilke typer af Lesara vouchers er der? Hvor finder jeg Lesara voucher-koden?
Lesara service og Kundeservice

Hvordan kan jeg bruge jeres hotline til at komme i kontakt med kundeservice?

Telefon
Personlig kontakt er vigtigt for os. Derfor er vi glade for at modtage dit opkald på 0045-78773113. Det koster almindelig telefontakst for opkald til fastnet.

E-mail
Har du nogle spørgsmål eller forespørgsler, er du velkommen til at sende os en e-mail på: [email protected].

Service hotline åbningstider

Service er helt afgørende for os, og derfor er vi klar til at tage imod dit opkald inden for følgende tidsrum: Mandag til fredag kl. 9 til 18. Dog er telefonerne lukket mellem kl. 13 og kl. 14.

Engelsk kundesupport 5/6-11/6
Fra tirsdag d. 5. juni t.o.m. mandag d. 11. juni er det kun muligt at tale med vores engelske kundesupport. Vi gør opmærksom på, at det til hver en tid er muligt at komme i kontakt med os på dansk via mail.

Dit Lesara Team

Hvad er status på min ordre?

Hold dig opdateret på din ordres nuværende status ved at logge ind på din Lesara kundekonto. Her kan du følge med i din status samt det forventede leveringstidspunkt for din ordre. Hvis du har nogle yderligere spørgsmål eller forespørgsler, skal du endelig ikke tøve med at kontakte vores kundeservice-team, som vil være mere end glade for at hjælpe dig. Vores kundeservice-team kan kontaktes via e-mail og telefon.
Hvordan tilmelder jeg mig nyhedsbrevet? Hvordan afmelder jeg mig nyhedsbrevet? Hvad er web-push-notifikationer?

Hvordan forlader jeg Lesara? (lukke/deaktivere konto)

Kontakt venligst vores kundeservice-team direkte eller udfyld følgende kontaktformular.
Hvis du har nogle yderligere spørgsmål eller forespørgsler, så tøv endelig ikke med at kontakte vores kundeservice-team, som med glæde vil hjælpe dig. Vores kundeservice-team kan kontaktes via e-mail og telefon: 0045-78773113 .

Har du glemt dine login oplysninger?

Hvis du har glemt dine loginoplysninger, kan du anmode om at få nye login detaljer tilsendt pr. e-mail. Brug blot følgende link: Glemt dit password?. Har du nogle yderligere spørgsmål eller forespørgsler, så tøv ikke med at kontakte vores kundeservice-team, som med glæde vil hjælpe dig. Vores kundeservice-team kan kontaktes via e-mail, telefon og servicechat.

Databeskyttelse

Data behandles sikkert hos Lesara. Al personlig information er sikret med den sidste nye teknologi og bruges kun til interne formål. Dette betyder, at dine personlige data ikke bliver delt med nogen tredjepart. Det eneste tidspunkt, hvorpå dine personlige data sikkert overføres, er ved betaling via betalingsudbydere såsom Payone og Klarna. Overførsler af dine informationer som f.eks. din adresse, dine bankdetaljer og dit navn foregår altid krypteret, og informationenerne vil ikke blive gemt.

Hvordan er vi i stand til at tilbyde de laveste priser

Vores merchandise-team arbejder direkte sammen med fabrikanter og producenter, så vi kan tilbyde attraktive priser med vores Bedste Pris garanti. Vi gør rabatterne transparente for dig ved at angive den anbefalede udsalgspris, foreslået af fabrikanten/producenten, over for den pris, vi tilbyder hos Lesara.
* De udstregede priser er anbefalede udsalgspriser (AUP).
** på ordrer fra 400 kr.
1 Retailpris hos style-discount.com/de.