Lesara

Ordrer på Lesara

Hvordan bestiller jeg?

Lesaras store og eksklusive udvalg af produkter kan findes nemt på vores website. Dine favoritprodukter kan blive dine ganske nemt:

  1. Når du har bestemt dig for et produkt, vælger du blot den relevante størrelse, farve/type, antal etc. Herefter klikker du på "Læg i kurv" for at fortsætte.

  2. Når duklikker på "Læg i kurv", åbner et nyt vindue. Du skal herefter vælge enten atfærdiggøre din ordre eller at fortsætte med at shoppe.

    Hvis du ønsker at fortsætte, bliver dit produkt tilføjet til din kurv og gemt til senere. For at færdiggøre din ordre, skal du klikke på "Fortsæt til checkout".


  3. Hvis du er ny kunde, bedes du venligst registrere dig ved at benytte formularen vist nedenfor. Udfylde blot dine kontaktoplysninger og vælg et password. Du kan vælge at udfylde dine kontaktoplysninger manuelt, men du kan også oplyse dit personnummer, hvorefter oplysningerne vil blive hentet automatisk. Du kan også registrere dig via din Facebookkonto.

  4. Nu er du næsten færdig! Du skal blot vælge din foretrukne leveringsadresse og din foretrukne betalingsmetode.

    Før du forsætter, så gå din ordre igennem en ekstra gang: Undersøg om størrelse, farve, antal mv. er korrekt. Herefter klikker du på "Køb nu" og ser frem til at modtage din pakke!

Leveringstiden på din ordre afhænger af det produkt med længst leveringstid. Du kan finde ud af, hvornår dine produkter når dig både ved at kigge på produktdetaljerne på produktsiden samt i ordreoverblikket på din kundekonto.

Hvordan kan jeg annullere en ordre?

Kan jeg annullere en ordre, som jeg allerede har gennemført?
Annullering er muligt indenfor en begrænset periode efter, at din ordre er gennemført. Kontakt os venligst med det samme ved at bruge kontaktformularen eller ved at ringe til os.

Er din ordre allerede blevet behandlet? Kan du returnere den, når først den er behandlet? Find al releveant information her.

OBS: Vær venligst opmærksom på at en annullering ikke kan ændres. Hvis du ombestemmer dig, og gerne vil have ordren alligevel, beder vi dig bestille på ny via hjemmesiden.


Tip: For at undgå misforståelser, så tag dig gerne god tid til at gennemgå din ordre nøje. Er farve, størrelse og antal korrekt? Er der fejl i fakturaadresse, leveringsadresse eller betalingsinformation?

Hvad sker der, efter jeg har bestilt?

Når du har bestilt, bliver produkterne reserveret til dig. Du modtager derefter en mailbekræftelse sammen med dit ordrenummer. Du kan se din ordre, og følge status til hver en tid - dette gøres under „Mine Ordrer“ på din kundekonto.

Når du følger status på din ordre, vil du kunne se, at vi enten "behandler" din ordre, eller at din ordre er "gennemført"."Gennemført" betyder, at din ordre er afsendt men ikke nødvendigvis, at du allerede burde have modtaget den. Det kan tage nogle dage. Så snart ordren afsendes fra os, vil du modtage en mail med et forsendelsesnummer. Dette nummer giver dig mulighed for at følge din forsendelse på www.postnord.dk. Du vil ligeledes modtage en SMS fra PostNord med dit forsendelsesnummer. Det er derfor vigtigt, at du husker at opgive dit korrekte mobilnummer.

OBS: Det kan tage op til 24 timer fra afsendelse, før tracking af din forsendelse bliver aktiveret. Indtil din pakke er ankommet i danmark og har gennemgået formaliteter, vil forsendelsesstatussen "Ordre gennemført" sammen med dato og tid blive vist.

Jeg har indtastet en forkert adresse. Hvad gør jeg?

En ændring i leveringsadresse er muligt i en begrænset periode, efter at ordren er gennemført. Kontakt os venligst med det samme ved at bruge kontaktformularen eller ved at ringe til os.

Vi hjælper dig med glæde. Hvis det ikke længere er muligt at ændre adressen, finder vi en løsning sammen med dig.

Jeg får en fejlmeddelelse. Hvad gør jeg?

Hvis der er vist en fejlmeddelse på din skærm, bedes du kontakte os. Kontakt os venligst med det samme ved at bruge kontaktformularen Vælgt "Fejlmeddelelse" i dropdown-menuen "Årsag". I kommentarfeltet bedes du skrive den præcise fejlmeddelelse og medsende et screenshot af fejlen hvis nødvendigt. Vi vil vende tilbage til dig så hurtigt som muligt.

Kan jeg bestille som gæst?

Du kan ikke bestille hos Lesara som gæst. For at få glæde af vores tilbus, er du nødt til at registrere dig som kunde. Det er nemt, hurtigt, praktisk og absolut gratis at registrere sig. Registrer dig her, og nyd de fantastiske fordele ved at shoppe hos Lesara!

Lesara Kundeservice
Service Hotline: 0045-78773113
E-mail: [email protected]
Website: www.lesara.dk

* De udstregede priser er anbefalede udsalgspriser (AUP).
** på ordrer fra 400 kr.
1 Retailpris hos style-discount.com/de.